Dersom du skal lykkes med innholdsmarkedsføring så dreier det seg om mer enn det å skrive godt innhold. Når jobben først er gjort med å skape godt innhold til nytte for din målgruppe, så sørg for all del å gjøre det som skal til for å få maks utbytte for din innsats. Les våre innholdstips og start jobben med å utarbeide en god innholdsstrategi.
Dette var noen korte og enkle innholdstips, men budskapet er at jobben med innhold krever en god innholdsstrategi. Enten du skal finne ut HVA som bør kommuniseres, eller du trenger å å en gjennomgang på HVEM du skriver innhold for.
Du trenger uansett en god innholdstrategi for å optimalsisere effekten av innholdsproduksjonen. Det kan det være lurt å benytte seg av fagkompetanse. Vi tar gjerne en uforpliktende prat om hvordan dette kan effektiviseres og profesjonaliseres.
Les gjerne flere innspill om tematikken i artiklene:
Last ned vår redaksjonelle kalender for å systematisere ditt innhold.