HubSpot
Vi hjelper deg å få maksimalt ut av programvaren
Effekt Digital bistår med implementering, opplæring og drift av HubSpot for å sikre effektiv bruk i salg, marked, og kundeservice, inkludert ledelsen
Markedsføring
Marketing hub er et komplett verktøy for å holde orden på dine markedsaktiviterer
Salg
Sales hub er en effektiv plattform som gjør selgerens hverdag enklere og mer effektiv
Kundeservice
Service hub hjelper deg å supportere og kommunisere med dine kunder og relasjoner
Vi hjelper deg i gang
HubSpot onboarding.
En god start er alfa omega for å lykkes med HubSpot. La oss hjelpe deg i gang så du får mest mulig ROI igjen på innvesteringen.
CRM tilpasset salg og marked
Full oversikt over aktiviteter, pipeline og kundedialog

I motsetning til andre CRM systemer vi har jobbet med er HubSpot CRM designet med selgeren i sentrum, og effektiviserer selgerens hverdag betydelig
Hubspot CRM er skreddersydd for effektiv håndtering av kontakter og relasjoner gjennom hele den digitale kundereisen og hjelper alle avdelinger å jobbe sammen.

Vår erfaring med HubSpot
Som sertifisert partner har vi erfaring og kunnskap om hvordan du og din bedrift kan få best mulig utbytte av HubSpot som plattform. Vi tilbyr workshops, hjelper til med onboarding, oppsett, og opplæring i de ulike hub’ene som HubSpot består av. HubSpot er aller best når marked, salg, support og ledelsen jobber i samme system. Onboarding er dessuten obligatorisk, og det med god grunn. Det er fort gjort å komme skjevt ut, derfor er en god start og implementering alfa omega for å lykkes og sikre god ROI. Kontakt oss gjerne for mer informasjon om våre tjenester.
Hvordan kan vi hjelpe?
01
Teknisk oppsett
Vi konfigurerer HubSpot med tanke på epost oppsett, blogg, innholdstilbud, konverteringer og automatisering av kundedialog
02
Effektiv bruk
HubSpot er et effektivt verktøy kun hvis vi lykkes med å integrere marked- og salgsprosesser med de unike egenskapene i plattformen
03
Opplæring
Vi trener og lærer opp alle brukere enten de jobber i markedsavdelingen, salg eller i ledelsen for å sikre felles forståelse og bruk av løsningen
Hvem passer HubSpot for?
Først og fremst egner inbound marketing seg for b2b bedrifter, men det finnes unntak.
Inbound marketing egner seg spesiellt godt der den digitale kundereisen krever mye informasjonsinnhenting og kunden bruker tid på å sette seg inn i fordeler og ulemper ved ulike produkter, tjenester og ikke minst leverandører.
Vi bruker å si at å satse på inbound marketing kan sammenlignes med 1 – 2 årsverk. Inbound krever derfor en betydelig investering, men du får et sammensattt team i stedet med ekspertise innefor ulike fagområder.
Det er ingen grunn til å satse på inbound marketing hvis du ikke har ambisjoner om betydelig vekst. Inbound skal hjelpe til med å nå deres forretningsmål. Derfor er det viktig å forankre en satsing på inbound opp i toppledelsen.
Mange bedrifter sliter med å skaffe seg oversikt over hva som fungerer og ikke. De har ofte mange verktøy og applikasjoner som gjør det vanskelig å skaffe riktige data og analysere effekten av ulike marked- og salgsaktiviteter. Inbound marketing og HubSpot er skreddersydd for å løse nettopp dette behovet.
Mange bedrifter sliter med å få marked og salg til å jobbe sammen. Med inbound marketing og salg bygger vi bro mellom de to avdelingene og skaper en «smarketing» miljø, med etablerte SLA avtaler.
Vi er sertifisert HubSpot Solutions Partner
Som sertifisert partner kan vi bistå hele veien med å implementere, drifte og lære opp dine ansatte i å ta i bruk HubSpot på en effektiv måte. Erfaringsmessig vet vi at grundig opplæring helt fra starten av er viktig for å få maks utbytte av programvaren.
HubSpot er et «alt i ett verktøy»og kan derfor oppleves som komplekst til å begynne med. Vi er her for å få deg opp å stå raskt og effektivt

Kunne du tenke deg å ta en prat om inbound?
La oss ta en uforpliktende prat om hvordan din bedrift kan komme i gang med å generere trafikk, leads og kunder med relevant innhold, grundige prosesser og det nyeste innen teknologi