HubSpot

Vi hjelper deg å få maksimalt ut av HubSpot

Effekt Digital bistår med implementering, opplæring og drift av HubSpot for å sikre effektiv bruk i salg, marked, og kundeservice, inkludert ledelsen

Markedsføring

HubSpot marketing hub er et komplett verktøy for å holde orden på dine markedsaktiviterer

Salg

HubSpot Sales hub er en effektiv plattform som gjør selgerens hverdag enklere og mer effektiv

Kundeservice

HubSpot service hub hjelper deg å supportere og kommunisere med dine kunder og relasjoner

CRM med Hubspot

Full oversikt over aktiviteter, pipeline og kundedialog

HubSpot plattform tjenester

I motsetning til andre CRM systemer vi har jobbet med er HubSpot CRM designet med selgeren i sentrum, og effektiviserer selgerens hverdag betydelig

Hubspot CRM er skreddersydd for effektiv håndtering av kontakter og relasjoner gjennom hele den digitale kundereisen og hjelper alle avdelinger å jobbe sammen.

Vår erfaring med HubSpot

Som sertifisert partner har vi erfaring og kunnskap om hvordan du og din bedrift kan få best mulig utbytte av HubSpot som plattform. Vi tilbyr workshops, hjelper til med onboarding, oppsett, og opplæring i de ulike hub’ene som HubSpot består av. HubSpot er aller best når marked, salg, support og ledelsen jobber i samme system. Onboarding er dessuten obligatorisk, og det med god grunn. Det er fort gjort å komme skjevt ut, derfor er e god start og implementering alfa omega for å lykkes og sikre god ROI. Kontakt oss gjerne for mer informasjon om våre Hubspot tjenester.

HubSpot tjenester

01

Teknisk oppsett

Vi konfigurerer HubSpot med tanke på epost oppsett, blogg, innholdstilbud, konverteringer og automatisering av kundedialog

02

Effektiv bruk

HubSpot er et effektivt verktøy kun hvis vi lykkes med å integrere marked- og salgsprosesser med de unike egenskapene i plattformen

03

Opplæring

Vi trener og lærer opp alle brukere enten de jobber i markedsavdelingen, salg eller i ledelsen for å sikre felles forståelse og bruk av løsningen

Hvem passer HubSpot for?

Først og fremst egner inbound marketing seg for b2b bedrifter, men det finnes unntak. 

Inbound marketing egner seg spesiellt godt der den digitale kundereisen krever mye informasjonsinnhenting og kunden bruker tid på å sette seg inn i fordeler og ulemper ved ulike produkter, tjenester og ikke minst leverandører.

Vi bruker å si at å satse på inbound marketing kan sammenlignes med 1 – 2 årsverk. Inbound krever derfor en betydelig investering, men du får et sammensattt team i stedet med ekspertise innefor ulike fagområder.

Det er ingen grunn til å satse på inbound marketing hvis du ikke har ambisjoner om betydelig vekst. Inbound skal hjelpe til med å nå deres forretningsmål. Derfor er det viktig å forankre en satsing på inbound opp i toppledelsen.

Mange bedrifter sliter med å skaffe seg oversikt over hva som fungerer og ikke. De har ofte mange verktøy og applikasjoner som gjør det vanskelig å skaffe riktige data og analysere effekten av ulike marked- og salgsaktiviteter. Inbound marketing og HubSpot er skreddersydd for å løse nettopp dette behovet.

Mange bedrifter sliter med å få marked og salg til å jobbe sammen. Med inbound marketing og salg bygger vi bro mellom de to avdelingene og skaper en «smarketing» miljø, med etablerte SLA avtaler.

prosjekter
projects-icon.png
Kunder
heart-icon.png
K+
Kodelinjer
code-lines-icon.png
Priser
award-icon-free-img.png

Kunne du tenke deg å ta en prat om inbound?

La oss ta en uforpliktende prat om hvordan din bedrift kan komme i gang med å generere trafikk, leads og kunder med relevant innhold, grundige prosesser og det nyeste innen teknologi