HubSpot support
Vi hjelper deg å få mest mulig ut av din HubSpot konto

Hvorfor HubSpot
Med digitaliseringen av markedsføring og salg har kravet til verktøy blitt større og større. For å bryte ned siloene mellom marked og salg er det viktig å jobbe i et felles system. HubSpot har vokst seg frem som kanskje det beste alternativet i jungelen av CRM systemer. Marked har på mange måter tatt over mye av salgsprosessen. Grunnen til det er at store deler av kjøpsprosessen foregår digitalt. For å konvertere og bearbeide leads frem til overlevering trenger du et marketing automation system som logger all aktivitet.
Med HubSpot jobber marked, salg kundeservice og ledelsen i ett og samme system, noe som sikrer god og friksjonsfri kundebehandling.
Ett system for det meste
Smart CRM
Med HubSpot CRM jobber alle avdelinger i og med samme database, noe som sikrer maks flyt og kontroll på data og informasjon.
Marketing Hub
Marketing Hub gjør det enkelt å generere, konvertere og engasjere nye leads som er selve grunnlaget for å sikre vekst.
Sales Hub
Sales Hub handler om å legge til rette for salg gjennom riktig bruk av teknologi, innhold og interne prosesser
Ta en titt på våre video og webinarsider
Vi bruker video og webinarer aktivt for å informere og inspirere vårt publikum. Ta gjerne en titt og hvis du ønsker noe lignende selv tar vi gjerne en prat om hvordan du også kan komme i gang.


Hvordan gjør vi det
Som sertifisert partner har vi lang erfaring i bruk av HubSpot. Vi tilbyr workshops, implementering, oppsett, og opplæring i de ulike hub’ene. HubSpot er aller best når marked, salg, kundeservice og ledelsen jobber i samme system. Onboarding er dessuten obligatorisk, og da kan det lønne seg å få denne opplæringen via en sertifisert partner. Det er fort gjort å komme skjevt ut, derfor er en god start alfa omega for å lykkes og sikre god ROI. Kontakt oss gjerne for mer informasjon om våre tjenester.
- Innholdsproduksjon
- Målgruppe og personas
- SEO - søkemotoroptimalisering
- Landingssider, skjemaer og CTA'er
- Konverteringsoptimalisering
- Marketing automation
- Kontinuerlig analyse og forbedring
- E-post markedsførng