Inbound marketing

Vi hjelper deg å nå dine forretningsmål med effektiv markedsføring

Inbound marketing setter digital markedsføring i system og er den mest effektive metoden når det kommer til å generere trafikk, flere leads og økt salg for din bedrift

Prosess

Vi hjelper dere med å implementere en dokumentert metodikk for tiltrekke, engsjere og begeistre

Innhold

Innhold er ofte en terskel for mange og vi hjelper til å etablere en langsiktig innholdsstrategi

Plattform

Med HubSpot sørger vi for at alt henger sammen og marked, salg og ledelsen jobber sammen

Vår strategi

Vår strategi er enkel. Våre tjenester skal bidra til vekst og lønnsomhet for din bedrift. Med Inbound Marketing metoden sørger vi for å bryte gjennom støyen av informasjon og tiltrekke oss ønsket og fortjent oppmerksomhet. Vi ønsker at kundene finner deg når de har et reellt behov for det. I stedet for å skyte i blinde med DM’er, reklame, annonser og kalde telefoner velger vi å være til stede der kunder søker etter informasjon. Vi er tilstede i rett kanal, til rett tid og på rett sted. For å lykkes må vi kjenne dine typiske kunder og den digitale kundereisen. 

Svinghjulet

01

Tiltrekke

En aktiv bedriftsblogg, relevant innhold og SEO bidrar til å trekke til seg fortjent oppmerksomhet fra aktive kjøpere i markedet

02

Engasjere

Med marketing automation og personifisert innhold konverterer vi og bearbeider kunden gjennom den digitale kjøpsreisen

03

Begeistre

Det er like viktig å ta vare på eksisterende kunder og sørge for at de blir supportert og ivaretatt på en proaktiv måte med kontinerlig dialog

Hvem passer det for?

Først og fremst egner inbound marketing seg for b2b bedrifter, men det finnes unntak. 

Inbound marketing egner seg spesiellt godt der den digitale kundereisen krever mye informasjonsinnhenting og kunden bruker tid på å sette seg inn i fordeler og ulemper ved ulike produkter, tjenester og ikke minst leverandører.

Vi bruker å si at å satse på inbound marketing kan sammenlignes med 1 – 2 årsverk. Inbound krever derfor en betydelig investering, men du får et sammensattt team i stedet med ekspertise innefor ulike fagområder.

Det er ingen grunn til å satse på inbound marketing hvis du ikke har ambisjoner om betydelig vekst. Inbound skal hjelpe til med å nå deres forretningsmål. Derfor er det viktig å forankre en satsing på inbound opp i toppledelsen.

Mange bedrifter sliter med å skaffe seg oversikt over hva som fungerer og ikke. De har ofte mange verktøy og applikasjoner som gjør det vanskelig å skaffe riktige data og analysere effekten av ulike marked- og salgsaktiviteter. Inbound marketing og HubSpot er skreddersydd for å løse nettopp dette behovet.

Mange bedrifter sliter med å få marked og salg til å jobbe sammen. Med inbound marketing og salg bygger vi bro mellom de to avdelingene og skaper en «smarketing» miljø, med etablerte SLA avtaler.

prosjekter
projects-icon.png
Kunder
heart-icon.png
K+
Kodelinjer
code-lines-icon.png
Priser
award-icon-free-img.png

Kunne du tenke deg å ta en prat om inbound?

La oss ta en uforpliktende prat om hvordan din bedrift kan komme i gang med å generere trafikk, leads og kunder med relevant innhold, grundige prosesser og det nyeste innen teknologi