Skip to content

Inbound marketing

Inbound martketing er den beste metoden for å tiltrekke, inspirere, engasjere og begeistre dine ideelle kunder på.

Podcast intervju

Inbound marketing strategi

Tradisjonelle metoder som DM’er, radioreklame og kalde telefoner fungerer ikke like bra som før. Internett har endret kjøpsprosessen og maktforholdet mellom kjøper og selger. Vi finner det vi trenger av informasjon på nettet, og leser oss opp før vi kontakter en selger. 

Inbound marketing handler om å posisjonere seg, og svare på kundens spørsmål ved å ha en tydelig digital tilstedeværelse gjennom hele kundens kjøpsreise. Inbound marketing bygger tillitt og autoritet gjennom å tilby relevant innhold rettet mot aktive kjøpere.

Slik jobber vi med inbound marketing

Tiltrekke oppmerksomhet og generere leads

Ved å etablere personas, innholdsstrategi, blogging, video og webinarer ligger forholdene til rette for å tiltrekke riktig publikum.

Tjenester for å konvertere riktige leads 

Vi designer konverteringsbaner med kampanjer og sprer innhold gjennom aktiv bruk av social selling, epost og automatisering.

Bearbeide leads med relevant innhold

Landingssider, guider og demoer tilpasset kundereisen og kontekst er med på å flytte kundene nærmere en kjøpsbeslutning.

Ta en titt på våre video og webinarsider

Vi bruker video og webinarer aktivt for å informere og inspirere vårt publikum. Ta gjerne en titt og hvis du ønsker noe lignende selv tar vi gjerne en prat om hvordan du også kan komme i gang.

To video produsenter
Design uten navn (11)

Hvordan gjør vi det?

Inbound marketing er ikke en enkelt disiplin, men består av mange ulike elementer som spiller sammen.

Det er en måte å tenke markedsføring og salg på. For å lykkes må du ha tilgang på kompetanse innenfor mange ulike fagfelt. Med vår modell kan vi levere kampanjer gjennom hele den digitale kundereisen. 

  • Innholdsproduksjon
  • Målgruppe og personas
  • SEO - søkemotoroptimalisering
  • Landingssider, skjemaer og CTA'er
  • Konverteringsoptimalisering
  • Marketing automation
  • Kontinuerlig analyse og forbedring
  • E-post markedsførng

Book et møte direkte i min kalender

Jeg foretrekker å ta første møte digitalt, så kan vi bestemme om hvordan vi eventuelt går frem etter det.