Inbound salg

Vi hjelper deg å øke salgstakten i din bedrift

Inbound salg og sales enablement er den beste måten å utstyre selgerne i din bedrift med prosesser, innhold og teknologi for mer effektivt salg

Prosess

Vi bistår med å implementere effektive og lønnsomme salgsprosesser 

Innhold

Vi sørger for at salg har innhold de kan bruke i dialog med prospekter, leads og kunder

Teknologi

Vi hjelper salg med å få maks utbytte av salgsverktøy og CRM gjennom hele kundereisen

Vår strategi

Regel nummer en er å rekruttere og ta vare på gode selgere. Deretter handler det ofte om å bryte ned siloene mellom marked og salg. Hørt om Smarketing? Med Inbound salg og sales enablement sørger vi for å identifisere, kontakte, avdekke behov og gi gode råd på kundens premisser. For å lykkes ser vi at mange organisasjoner må tenke nytt. Cold calling og DM’er fungerer dårlig i dagens digitale landskap. Inbound salg og sales enablement gir deg verktøyene, prosessene og innholdet du trenger for å lykkes. 

Prosess for inbound salg

01

Identifisere

Effektivt salg begynner med å identifisere aktive kjøpere fremfor passive og uinteresserte kontakter som ike vil bli forstyrret 

02

Kontakte

Det er viktig å innarbeide gode rutiner for når og hvordan selger tar kontakte med prospekter og leads, samt at budskapet er tilpasset kunden

03

Utforske

I denne fasen er det viktig å avdekke behov og lære mer om kundens problemer, utfordringer, mål og budsjettavklaring

04

Gi gode råd

Hvis kunden passer inn i ditt tjeneste- eller produktspekter handler det om å fremstå med autoritet og gi de beste rådene på kundens premisser

Hva kan vi bistå med på salgssiden?

Gode salgsprosesser er viktig for å ha en felles forståelse av hvordan dere faktisk jobber med salg i din bedrift. Vi hjelper dere med å implementere prosesser og med opplæring og oppfølging av ledelsen og selgere på alle nivåer

Vi kaller det smarketing. Vi ser ofte at salg og marked sitter på hver sin tue uten noe egentlig samarbeid. Ved å utarbeide en gjensidig SLA avtale vil de to avdelingene begynne å samarbeide og må stå til ansvar for hverandre.

Vi bistår med opplæring, drift og effektiv bruk av HubSpot CRM for å sikre god oppfølging av kontakter, leads og kunder, samtidig som det bedrer samspillet mellom marked, salg og ledelsen. 

Vi hjelper til med å redigere eksisterende innhold, samtidig som vi etablerer ett sett med epost maler, tilbudsmaler og annnet innhold som letter selgerens hverdag.

prosjekter
projects-icon.png
Kunder
heart-icon.png
K+
Kodelinjer
code-lines-icon.png
Priser
award-icon-free-img.png

Kunne du tenke deg å ta en prat om inbound?

La oss ta en uforpliktende prat om hvordan din bedrift kan komme i gang med å generere trafikk, leads og kunder med relevant innhold, grundige prosesser og det nyeste innen teknologi